Poyraz Karayel’de Çiğdem (Azra Akın) ile Zülfikar’ın öpüşmesi izle

Zülfikar’ın öpüşmesi Poyraz Karayel dizisinin en ilginç sahnelerinden biri oldu.

Poyraz Karayel’in 29 Nisan 2015 tarihinde yayınlanan 17. bölümü, Çiğdem (Azra Akın) ile Zülfikar’ın öpüşmesi sahnesine tanık oldu.

ÇİĞDEM – ZÜLFİKAR ÖPÜŞME SAHNESİ

Muhabir: Aşk hayatı nasıl gidiyor.

Çiğdem: Yok maalesef.

Taşkafa: Ulan yok dedi ya…

Zülfikar: Yok zaten.

Çiğdem: Bu zamanda insanlara güvenmek çok zor. Herkesin iki yüzü var.

Zülfikar: Yuh be! Sen de iki dakikada harcadın bizi kızım.

Poyraz’ın Müzeyyen sahnesi için tıklayın…

Muhabir: Aşık olmak istemez misin?

Çiğdem: Kim istemez?

Muhabir: Bir erkekte aradığınız özellikler neler?

Çiğdem: Dürüst olması, samimi olması, güzel türkü söylemesi…

Zülfikar: Ne oluyor lan?

Taşkafa: Aga işaret çaktı lan.

Zülfikar: Vallaha mı? Ne işareti lan?

Taşkafa: Ne dedi biliyor musun? “Zülfikar, ben sana hala çok aşığım. İstersen ikinci bir şans veririm. Ama yalan-dolan yok, ona göre. Sen de okeysen gel bir kez daha deneyelim”

Zülfikar: Vallaha öyle mi dedi lan? Bak beni gaza getirmiyon di mi?

Taşkafa: Kadınları biraz iyi tanırım. Onlar bizim gibi değiller. Onlar bizim anlamamız için küçük-minik işaretler bırakırlar. Görmesini bilene.

Çiğdem – Zülfikar’ın öpüşmesi

Zülfikar: Buharlı trenleri düşündün mü hiç?

Çiğdem: Ne?

Zülfikar’ın öpüşmesi: Sanayi devrimini… Yani mesela Japonya’dan bir gemi kalkıyor, içinde hem arabayı yapıyorlar hem de nakliyesini hallediyorlar. İlginç yani. Mesela insanlar aya çıkıyor. Niye çıkıyor? Aya ayak bastık demek için… Ay da bizim diyebilmek için. Aya hiç sahip olunur mu ya… Ay dünyanın en güzel şeyi. Sen aya neden çıkıyorsun şerefsiz. Pardon…

Çiğdem: Zülfikar ne diyorsun? Ben hiçbir şey anlamıyorum.

Zülfikar’ın öpüşmesi: Ne diyorum biliyor musunuz Çiğdem?! Bu dünyayı ne yönetiyor biliyon mu? Akıl ve zalimlik… Aşık olmamız lazım, bizim kavuşmamız lazım Çiğdem. Biz kavuşursak ne olur biliyor musun? Bütün bankalar iflas eder. Bütün tahviller, hisse senetleri, bonolar yanar. Biz aşık olursak bütün borsalar çöker. Bizim aşık olmamız lazım Çiğdem. Bizim kavuşmamız lazım, aşık olalım. Bir de üstüne üstlük mutlu olalım. Mutlu olalım ki; küresel sermaye yerin dibine batsın. Çok saçmaladım di mi?

Çiğdem: Gerçekten büyük saçmaladın. Ama çok güzel saçmaladın.